I am going home


 Sommige die dit lezen weten het al, andere vermoedde het misschien en weer andere zullen verbaasd zijn.
Na lang nadenken en veel gepraat, heb ik eind vorige maand toch besloten om eerder naar huis te gaan. Iets meer dan twee weken geleden heb ik officieel mijn ontslag ingediend. Het duurt nog even voor ik naar huis ga. Mijn laatste werkdag is op 28 februari en ik ben van plan om naar huis te rijden op 1 maart.

De reden dat ik eerder naar huis ga is heimwee. Ik heb enorm heimwee naar mijn familie en mijn leven thuis. Ik had gehoopt dat het met de tijd wel minder zou worden, maar het werd alleen maar erger. Daarnaast vind ik het werk echt niet leuk. Ik heb in eerste instantie nog gevraagd of ik misschien ergens anders kon werken in een winkel of bij guest relations. Maar met mijn contrapro contract is dat helaas niet mogelijk.
De combinatie van het werk niet leuk vinden en heimwee hebben is gewoon te veel. Naast dit alles zijn er ook wel kleinere dingen die ook wel hebben bijgedragen aan het maken van mijn beslissing. Het loon wat erg laag is, de lessen waar we niets doen en niet kunnen slapen zijn daar voorbeelden van.

Ik moet bekennen dat het geen makkelijk besluit was en dat ik al vanaf november hierover liep na te denken. In eerste instantie had ik altijd gedacht een carrière op te bouwen  hier in Disneyland Parijs. Dat was mijn droom. Maar ik merkte na een maand al dat dit het niet zou worden als mijn heimwee niet zou verminderen.
Ik heb gewacht met het aan iedereen vertellen om te zien of ik geen spijt zou krijgen. Iets waar mijn ouders begrijpelijk bang voor zijn. Maar ik heb geen moment spijt gehad sinds ik de beslissing heb genomen. En kan eerlijk gezegd niet wachten om naar huis te gaan.
Ik heb hier mijn droom geleefd, alles gedaan wat ik wilde en vrienden gemaakt voor het leven.
Natuurlijk ga ik Disney missen en mijn Disney familie (Laura, Sophie en Bradley). Het zou bijna raar zijn als ik dat niet zou doen. Maar ik wil gewoon heel graag naar huis.

Nu zul je wel denken waarom blijf je dan nog een maand? Ik heb een beetje veel gekocht🙈. Toen ik hierna toe vertrok heb ik letterlijk heel mijn auto volgegooid. Ik heb geen moment stil gestaan (beetje dom) dat ik hier veel zou kopen... Dus alles wat ik gekocht heb kan ik eigenlijk niet meenemen. Nu zijn mijn ouders zo super lief om hiernaar toe te rijden om spullen op te halen, maar dit komt voor hun pas het beste uit in de voorjaarsvakantie. Dus ik zal nog even moeten wachten.

Nou het is eruit. Een iets minder leuk bericht dan je misschien had gehoopt. Morgen de Star Wars Review! En daarna weer de gewoonlijke wekelijkse update😁.

Xxx - Julie

Reacties

Populaire posts